maanantai 26. maaliskuuta 2012

Kehu itseäsi -haaste


"Kirjoita itsestäsi kahdeksan asiaa, joista pidät. Ulkonäkö/luonne/taito/mikä vain. Nyt on lupa kehua itseäsi! Laita haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle."

Pidän..
♥ pitkästä tukastani
♥ sinisistä silmistäni
♥ empatiakyvystäni (Oon herkkä, tunteellinen ja osaan lukea ihmisiä aika hyvin)
♥ siitä, että mulle on (kuulemma) helppo puhua ja oon hyvä kuuntelija
♥ luomistani (Niin kasvoissa kuin muuallakin kehossa.)
♥ siitä, että oon (kuulemma) kiltti ja luotettava ihminen
♥ näkyvistä solisluistani
♥ taiteellisuudestani (mulla on mielikuvitusta, visuaalista silmää yms)

Mulla ainakin kesti jonkin aikaa keksiä näitä kehuttavia asioita, koska oon aika vaatimaton, enkä halua nostaa itseäni millekkään jalustalle. Siispä hyödynsin tässä niitä asioita, joita läheiset ihmiset ovat musta joskus sanoneet. Tätä listaa onkin kiva katsoa sellaisina päivinä, kun itsetunto sukeltelee jossain pohjamudissa.

Ja koska te kaikki ootte upeita, haluan haastaa teistä jokaisen kehumaan itseänne !



 Mistä olin tänään onnellinen:

Pitkistä yöunista
 Mistä en ollut niin onnellinen:

Painajaisunista
Mitä opin tänään:

 Opin mitä kuolema unessa oikein tarkoittaa (
Mua hämmensi niin paljon tuo viimeöinen uni).
"Kuolema viittaa elämänvaiheesta toiseen siirtymiseen. Kuolema on siis yleensä positiivinen signaali ja tarkoittaa, että elämänsuunta muuttuu kohti parempaa."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti